utorok 1. júla 2014

Bon Appetit !

Keďže, ako som už spomínala, že som doma, tak ako inak si krátiť deň jedením varením.




Hrášková (sáčková) polievka. Najviac milujem!!!

Moje druhé palacinky v živote. Recept je na 15-17 kusov. Mne vyšlo 5. Cesto je asi taká klasika: pol litra mlieka, 20 dkg hladkej múky, 4 vajcia 1 vanilkový cukor a práškový cukor. Všetko nahádzať do veľkej misky a rozšľahať.
Domáca zeleninková polievka, podľa mňa akurátne ľahká na leto. Je k nej treba: 5-6 menších mrkvičiek, ktoré si osmahnete na olivovom oleji. Za pár minút pridáte na kolieska nakrájaný cesnak a chvíľku "podusíte". Keď začne voňať, tak môžte pridať vňatku, čerstvú papriku, hrášok, kaleráb, brokolicu. Jednoducho povedané, zeleninu podľa vašej chuti,  buď mrazenú, alebo čerstvú.  A potom už len dolievate vodu (ja som dolievala tak po dvoch šálkach, kým zeleninka nezmäkla. Na koniec môžete pridať slíže, alebo krupicové halušky.

Špagety s rajčinovou omáčkou. Na tieto som konkrétne použila aj morcadellu z konzervy. Ktorú som upravila tým, že predom som si na olivovom oleji osmažila na drobno nakrájanú cibuľku s rajčinami (nasekanými  na kocky) a pridala troška cesnaku. Keď bolo všetko dovarené, zmiešala s obsahom konzervy, dala na špagety
a nastrúhala syr.

Tento punčový rez, je z obchodu a nie je mnou vyrobený, aj keď sa na jeho recept odhodlávam už od Vianoc.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára