pondelok 28. júla 2014

Home (un)healthy Burgers

Na väčšine blogoch frčí zdravé stravovanie. Recepty na rôzne šaláty, bio koláče, ovocné džúsy, vegánske jedlá...
Ja som si v sobotu spravila domáce hamburgery a neoľutovala som!
Nešlo tam síce žiadne sójové mäso a ani som nepoužila celozrnné žemle, ale aj napriek tomu som si na nich pochutila.
Takže žiadne letné plavkové chudnutie sa nekoná.



Receptík je naozaj jednoduchý.
Mleté mäsko si zmiešate s tymiánom, čiernym (mletým) korením, so soľou a worcestrovou omáčkou. (surovinami netreba šetriť.
Dobre premiešané necháme odstáť v chladničke pol hodinku, až hodinku.
Potom ho vyberieme a spravíme placičky. Mali by byť tenšie a väčšie, lebo sa zvyknú scvrknúť.
Dáme ich na panvicu, na ktorú sme dali pár lyžíc oleja a necháme "opekať" z každej strany cca 8-10 minút (záleží od hrúbky).
Keď sú hotové, pokladáme si ich na tanier a položíme na ne
(tavený) syr. Ten sa pekne roztopí.
Pripravené žemličky, (ja som použila tie z Lidla) prekrojíme a dochutíme podľa chuti.
Ja som spodnú časť natrela horčicou, položila mäsko, a naň nasekanú čínsku kapustu. Vrchnú časť som tiež dala horčicou a kečup, na to poukladala pokrájané kyslé uhorky a zmiešané rajčinky s cibuľkou a čiernym mletým korením.
Na koniec som žemle som spojila a podávala s coca colou s citrónom.
:-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára