utorok 15. júla 2014

POHODA jahoda

Neviem ako opísať atmosféru na Pohode. Toto leto malo nádych kvietkovaných čeleniek, farebných vlasov a rôznorodých bindi doplnkov.
Ako inak som si to tam neskutočne užila. Myslím, že každý rok má svoje čaro, a výnimka nebol ani tento. Aj keď sa niektoré veci nemenia ako napríklad každoročné zmoknutie, schnutie a znova zmoknutie, behanie, (pretože chcem stihnúť všetko aj keď hrajú tri mega kapely naraz), nadávanie na to, ako je strašné teplo a o pár minút ako je zima... no jednoducho povedané POHODA!
Samozrejme nesmelo chýbať dobré jedlo, pitie a behanie po stánkoch. Najviac sa vždy teším na "Handmade" stánky. Nikdy som nevidela toľko šikovných ľudí pokope. Najviac ma zaujala Zzuzzi Hake, jej práce na sashe TU a super duper šperky od Kikasla TU!  

*PS: ďakujem ochotným slečnám za pózovanie na fotkách.
 Všetky ste krásne!!!







* Toto leto som miesto chudnutia, zasvätila prejedaniu jedeniu!
  Každoročné nudle nesmú chýbať.







Keď dostane verva balónik, tak sa oň stará celý večer, aby doma mohla vdychovať hélium.


Lebo len tu svietia dva mesiace naraz!


Hneď ako som uvidela túto dievčinu napadla ma www.youtube.com/watch?v=_D0ZQPqeJkk







pohoda na Pohode :-)



Modré hory, moja mama = ruka hore.




2 komentáre: